Naše služby
Záruční i pozáruční servis u nás zakoupeného zboží.
Dovoz zakoupeného zboží s možností montáže.
Vynesení zboží do patra.
Svoz starého spotřebiče.
Objednávky náhradních dílů.
Správa zákazníků Skylink.
Pomoc s výběrem zboží.
Podmínky pro výměnu zboží
Vážení zákazníci, ze zákona nám neplyne povinnost, jakožto kamenné prodejně, vracet zboží do 14ti dnů bez udání důvodu, jelikož si u nás zakoupené zboží můžete na místě vyzkoušet a na vše se zeptat.
I přesto se Vám snažíme vyjít vstříc a níže přikládáme podmínky pro výměnu zboží. V případě nevhodně zakoupeného zboží lze toto zboží maximálně do 3 dnů od nákupu vyměnit za jiné, ve stejné či vyšší hodnotě.
Zboží je nutno vrátit v nezměněném stavu, tedy v originálním a nepoškozeném balení,
nepoužité a doloží nákup účtenkou.
Důležité je zmínit, že výměna zboží se nevztahuje na výrobky, které nelze vrátit, například z hygienických důvodů. Do takové kategorie patří holící, depilační, epilační strojky, zastřihovače a podobně. Další kategorií u které nelze ihned určit, zda je v originálním obalu, jsou SIM karty, mobily, tablety, fotoaparáty, notebooky a další složitější elektronika. Pokud vrácené zboží jeví známky používání či poškození (skryté vady, často tekutina) nelze řešit výměnu zboží ihned. Zboží v neoriginálním stavu je přijato na posouzení technikem, který zkontroluje kompletnost, funkčnost zboží a případně určí o jakou částku bude ponížena cena zboží. Doba vyřízení je maximálně 14 dnů, obvykle do 48 hodin (některé druhy zboží musí být zaslány do externích servisů).
Jelikož se snažíme najít řešení k oboustranné spokojenosti, žádáme o důkladný výběr zboží a Vámi preferované vlastnosti, které od vybraného zboží požadujete.
Naši prodavači jsou Vám plně k dispozici.